předešlá kapitolana rozcestníknásledující kapitola
Upozornění o nově dodaných datových zprávách, přihlášení heslem atd. jsou na mobilní zařízení zasílány pomocí push notifikací. Za normálních okolností jsou doručeny během několika minut od události, na kterou upozorňují.
Pokud Vaše mobilní zařízení nemá připojení k internetu, push notifikace čeká, až budete mít spojení k dispozici, a pak je doručena tak brzy, jak je to možné.
Pokud máte zařízení s operačním systémem Android přepnuté do režimu maximální úspory baterie, může se systém chovat tak, že notifikaci sice převezme, ale následně ji nepředá aplikaci Mobilní klíč. Notifikace se tedy ztratí. V takovém případě bude ze serveru zasílána znovu zhruba za 16 hodin - a to se bude opakovat, dokud zařízení nebude přepnuto zpět do běžného režimu.
Pokud máte iPhone nebo iPad: pokud notifikaci v notifikačním centru pouze smažete bez čtení, a nikdy nespustíte aplikaci Mobilní klíč, server se nedozví, že byla aplikace doručena. V tom případě ji znovu pošle na zařízení po uplynutí 25 dní. Pokud mezi tím alespoň jednou použijete aplikaci Mobilní klíč, notifikace se do ní načtou a už nebudou posílány znovu.
Systém se snaží jednotlivé notifikace doručovat minimálně 31 dní. Pokud bude zařízení vypnuté či bez internetu déle než 31 dní, notifikace mohou být smazány bez doručení.
Pokud máte zapnuté upozorňování na přihlášení jménem/heslem (klientský portál - Nastavení - Notifikace - Notifikace na Mobilní klíč), bude vám zaslána notifikace, pokud dojde k přihlášení k Vašemu účtu jakoukoli metodou používající heslo (tj. jméno+heslo, jméno+heslo+certifikát, jméno+heslo+SMS atd.)
U přihlášení do Klientského portálu Datových schránek dostanete notifikaci při každém takovém přihlášení.
U přihlášení aplikací využívajících webové služby Datových schránek však dostanete jen jednu notifikaci za 24 hodin.